שלטי חוצות היו מאז ומתמיד מנגנון יעיל ואפקטיבי להאיר את שם המותג ולהביא אותו למרחב הציבורי במלוא הדרו. כל מי שעוסק בשיווק יגיד לכם כי אין נוסחה אחת ויחידה שתגדיל את מחזור הרווחים מהעסק. הדבר היחיד שאפשר לעשות, הוא להחזיר למחשבות של הצרכן הפוטנציאלי, את שם המותג, כל הזמן, מסביב לשעון. היתרון המשמעותי של שלט חוצות הוא בכך שגם אם הלקוח לא בהכרח מחפש מוצר מסוים או צריך משהו מהמותג, ברגע בו הוא רואה את השלט, הזיכרון נכנס למאגר המידע שיושב לו במקום נוח, בירכתי המוח של הצרכן. בהמשך, אותו צרכן, בזמן הנכון, ייזכר כמו לא ממש במודע, באותו שלט ויבצע את הרכישה הלכה למעשה. לאורך השנים האחרונות אנחנו רואים עוד ועוד מחקרים שנעשו בתחום הצרכנות. אם אתם מעוניינים להבין טוב יותר איך לבחור נכון את התאורה שתחמיא לשילוט על הבניין או השלט, אתם מוזמנים לצאת אתנו למסע בנושא הזה בדיוק.
כמה פרטים טכניים בנוגע להתקנת תאורה לשלט
כאשר אנחנו דנים בתחום של פתרונות תאורה, אנחנו צריכים לקחת כמה משתנים בחשבון:
- אנחנו צריכים לבחור תאורה מחמיאה אבל לא מסנוורת: ניקח דוגמא להמחשה. נהג נוסע בנתיבי איילון בסוף יום עבודה, בדרך הביתה. הוא עייף וטרוד ופתאום הוא רואה שלטים מוארים באורות מרצדים. העייפות והמאמץ של העיניים מהנסיעה, לא רק שיסיתו את העיניים אל הכביש שוב ושוב, אלא, גם יעוררו אנטגוניזם בנהג שהשילוט הפך לגורם מפריע במרחב. לעומת זאת, אם נבחר בתאורה מחמיאה, שקטה יחסית, הרי שמצד אחד אפשרנו לנהג לקבל את האינפורמציה הדרושה לנו, מהצד השני, לא עוררנו בו כעס ותרעומת. בחירה של תאורה מחמיאה ומתאימה, נעה על הטווח העדין הזה כל הזמן.
- אנחנו צריכים לשים לב ולבחור בתאורה שמתאימה לסיפור שלנו: שיווק זה כל הזמן לספר סיפור. ניקח שוב דוגמא, פתרונות תאורה עבור שלט בכניסה לגן שעשועים ענק, לא יכולים להסתכם בתאורה שקטה ולבנה נכון? אנחנו רוצים לעורר בילדים ובמבוגרים התרגשות וסקרנות, לכן, התאורה תהיה בהכרח תאורה מרצדת, צבעונית אפילו, כזו שמשתנה ללא הירף. לעומת זאת, שלט בכניסה לקליניקה פרטית, תזדקק לתאורה שונה לחלוטין.
- חשוב לבחון האם המוצר מתאים לצרכים שלנו: משום שמדובר על תאורת חוץ, בסוף, אנחנו תמיד צריכים לקחת בחשבון משתנים כמו מזג אוויר וכדומה, אשר בסיטואציות מסוימות עלולים לפגוע בתאורה. אם אנחנו רוצים להבטיח כי המוצר ייתן לנו את המענה הדרוש לפרק זמן משמעותי, עלינו לבחון את הנקודה הזו שוב ושוב, כל הזמן.
כאשר פונים לאנשי מקצוע מתאימים, הכל יותר קל
אנחנו יכולים להגיד בביטחון כי השוק היום, מכיל אינספור פתרונות תאורה מסוגים שונים. הטכנולוגיה חלחלה לכל תחום בחיים שלנו וכן, גם לתחומים הללו. מצד אחד, הרי שהקדימה מבורכת ומאפשרת לנו ליהנות מיתרונות של מוצרים חדשים ומתקדמים במיוחד. מהצד השני, הרי שאנחנו עלולים למצוא את עצמנו בבעיה. עודף האפשרויות מעורר לעיתים רתיעה מעצם הבחירה עצמה. בדיוק בגלל זה, אנחנו תמיד ממליצים לפנות לאנשי מקצוע מצוינים, אשר להם ידע וניסיון והם יכולים לסייע לכם למצוא פתרונות תאורה מתאימים לכם בדיוק.
להשקיע בשיווק זה להעלות את העסק עוד מדרגה למעלה
גם חברות ענק ממשיכות להשקיע בשיווק, משום שאין סוף ליעדים אליהם אפשר להגיע תוך שימוש בכלים מתאימים לשיווק נכון. לכן, אנחנו פה. על מנת שנוכל לעזור גם לעסק שלכם להמשיך ולהתפתח כל הזמן.