שיטת הפרסום הישנה הייתה מעין שלט פח שמוטבע עליו שם העסק – כך היה נהוג פעם לפרסם את העסק שלך. עולם השיווק והפרסום משתנה כל הזמן אך השלטים הם עדיין שיטת שיווק מהירה ונוחה לכל עסק בתחילת דרכו או לאו. כל חברת שלטים מציעה מגוון של שיטות שיווקיות מקוריות וחדשניות של שלטים לעסקים שנישאים ויש מספר אלמנטים שחשוב לשים לב אליהם על מנת שהשלט שלכם יהיה אפקטיבי, יעורר עניין ויסייע לצבירת לקוחות.
שלט אני כאן!
במציאות החדשה שהכל מהיר והזמן שמקציבים לפרסום רק הולך ומתקצר. נדרשת מחשבה יצירתית ומחוץ לקופסא על מנת למשוך את תשומת הלב של הלוקח הפוטנציאלי, ומאמץ כפליים לגרום לו לזכור אתכם דקה אחרי. לכן שלט ענק ומעורר יכול לעשות את העבודה לעיתים יותר מפרסומת שחולפת בטלוויזיה.
השקעה ואישורים
מעבר ליצירתיות גדולה נדרשת השקעה גדולה, השקעה בירוקרטית ועיצובית. לכל תליית שלט יש אגרה שמחויבים לשלם, אגרה שנתית וכמו כן אישור מהרשות המקומית שהשלט עומד בקריטריונים שנקבעו.
שילוט מעוצב לעסק
היום השלטים שמאוד מקובל לעצב בהתאם לדרישות הזמן והתקופה הם שלטי תלת מימד מעוצבים, שלטים ענקיים או שלטים דיגיטליים ואינטראקטיביים. כמו כן שלטים מוארים בתאורה צבעונית או הבהובי נורות, ולשלטים יצירתיים שהתוכן שלהם מקורי או הומוריסטי והם מתפרסים על בניין גדול לכל האורך.
הגודל כן קובע
בכל הנוגע לענף השילוט יש מחשבה שאולי הגודל לא קובע אבל הוא לגמרי כן! ואם אתה לא מספיק בולט בשטח – לא יראו אותך. המציאות הזו יצרה שלטים שכל אחד יותר מיוחד מהשני, יותר מקורי, יותר מנצנץ והתחרות היא עצומה. לכן כשאתם מעוניינים לבחור שילוט תחשבו על גדול, על מואר ובולט אבל בעיקר על משהו מאוד מקורי.
טיפ קטן
לעיתים לחזור מעט לעבר ולפשפש שם זה יתרון, כיוון שהיום כפי שנכתב בתחילת המאמר, לעשות שלט מפח הוא פסה, זה שייך לעבר. אבל אולי זאת הזדמנות לבלוט בשטח, שלט פח כמו פעם, ענקי, נוסטלגי ומואר שיזכיר לכולם נשכחות ויצליח לבלוט בין כל השלטים המודרניים.
חברת רוטשילד מערכות שילוט מתמחה בעיצוב, תכנון וייצור שלטים לעסקים בעיצובים מיוחדים ויחודיים –
ביחד נברר את הצורך שלך ונעצב שילוט לעסק באופן הטוב והמקצועי ביותר.