בעלי עסק כבר יודעים שהם צריכים להשקיע אנרגיה רבה בקידום העסק ואין מקום להנחות או למנוחה. מי שרוצה להגיע רחוק, לכבוש את הזירה התחרותית ולהגדיל את מעגל הלקוחות ולהרוויח, מוכרח להיות תמיד עם יד על הדופק ולחשוב על הדבר הבא לפני כולם או לגבש אסטרטגיה נכונה ולנקוט באמצעי הפרסום והשיווק האפקטיביים ביותר. הצד הוויזואלי של קידום מכירות הוא חלק בלתי נפרד מהעניין וחשוב להשקיע במיתוג של העסק הן מבחינת המרחב עצמו והן מבחינת השילוט. כמה השלט בולט, האם הוא מעביר את המסר השיווקי הנכון ביותר, כיצד הוא בולט על רקע יתר החנויות.
מעבר לשילוט החיצוני שחשוב שיעמוד בתנאי מזג האוויר וייראה לעין המתבוננת גם בחשיכה, כדאי לחשוב על מיתוג החלל הפנימי ועל מוצרי קידום מכירות שיתקשרו את המותג, המסרים, הלוגו, הסלוגן ופרטי התקשרות.
מדביקים את המסר – נהנים מהאפקט
דרך נהדרת ויעילה לשווק את העסק היא דרך מדבקות ממותגות לקידום העסק. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת היום לייצר מדבקות ממותגות במגוון גדלים וסגנונות שניתן להדביק ולהצמיד לשלל מוצרים הן ברמה הארגונית (מדבקה המפרטת את תכולתו של כל קלסר) והן ברמה האסתטית (שדרוג הנראות של המוצר). מדפסות להדפסת מדבקות מאפשרות גם ניידות בעבודה עם המדבקות, למשל, בהדפסת המדבקה במהירות רבה תוך מיון המוצרים או בעבודה עם הלקוח למשל, לסימון פרט מסוים – מדבקת שם בכניסה לכנס או מחיר המוצר או הנחה על מוצר.
אפשר להדפיס מדבקות במגוון וריאציות בהתאמה אישית כמו למשל, שקופות, מבריקות או בהתאמה אישית לגרפיקה המבוקשת. לרוב השימוש יהיה במדבקות גלילים המגיעות בצורת גליל ומאפשרות לבצע את ההדפסה וההדבקה במהירות רבה ועצם השימוש במדבקה חוסך הדפסה ישירות על המוצר ומותיר מקום לביצוע שינויים וכמובן לחסוך זמן וכסף.
על ידי מדבקות ניתן למתג שלל מוצרים מבקבוקים דרך מחברות ועד תיקים. ישנן מדבקות שעמידות בתנאי מזג האוויר המשתנים ומחזיקות מעמד זמן רב, הכל תלוי בסוג המדבקה, איכות ההדפסה, החומר ממנה עשויה המדבקה ועל איזו תשתית תודבק. ישנן מדבקות מפלסטיק שעמידות מאוד בפני שריטות וגם רטיבות ומחזיקות מעמד זמן רב ומתאימות ליישום על גבי מגוון תשתיות.
העיצוב של המדבקה קריטי: האם תרצו שהוא יהיה הומוריסטי, אלגנטי, היכן המדבקה תוצג על מנת שתעביר את המסר במהירות ומה יודפס עליה – אייקון המזוהה עם החברה, סלוגן, הוראות מסוימות (למשל, לשימוש במוצר). ישנה אפשרות גם למדבקות בצורת אותיות, כך שיוצרים את המסר על ידי הדבקה (לדוגמא על הויטרינה) באמצעות שילובים בין המדבקות.
שיקולים חשובים בעיצוב ובהזמנת מדבקות לקידום העסק
ניתן לעצב מדבקות בליווי של מעצב גרפי או להיעזר בפלטפורמות ידידותיות המבוססות על עיצוב עצמאי. חשוב מאוד להחליט מראש מהן המידות כמו למשל: 5X5, 7X7, 10X10. החליטו על צורת המדבקה והאם תרצו שהיא תהיה גיאומטרית או אמורפית יותר ואילו גוונים מבחינת רקע, סוג הפונטים והדגשת הטקסט על גבי הרקע של המדבקה. ישנן גם מדבקות זוהרות בחושך שיתאימו לרכבים או למקומות בהם תרצו שהמדבקה תודגש גם בחשיכה. שימו לב לביצוע האיכות הן של ההדפסה והן של ההדבקה עצמה ויכולת הקילוף למקרה שתרצו להחליף בין מדבקות. אפשר להזמין מראש מדבקות מוכנות עם המסר הכתוב והעיצוב המוזמן או מדבקות עליהן תוכלו עם טוש כל פעם מחדש את המסר המבוקש. בדקו מידות, מחירים וכמובן איכותה הדפסה וזמינות כך שתוכלו לתכנן את פעולות הקידום בהתאם לזמן ההגעה של המדבקות אליכם.